Semanur

Semanur
@Semanur2003
Bir insan tanımak mı? Bir insanda kendini tanımak mı?
Küçümsedikleriniz, muhtaç olduklarınıza dönüşebilir.
Reklam
Şimdi yorgunsundur ve yalnız. belki hâlâ hüzünlüdür gözlerinin kahvesi. uykuların kaçmıştır, belki ciğerlerine kadar acıtıyordur bir şarkı seni. sarhoşsundur ya da az önce sarhoş olmaya çıkmışsındır evinden.
Bir yanımda sevda bir yanımda ölüm İkisinin ortasında yalnızlığımı taşıyorum.
Seni yansıtmıyor gözbebeklerim Ben de yokum gözbebeklerinde Varsın öyle olsun Sen gelmesen de Anımsamasan da beni Hiç olmasan bile Ben seni yine de beklerim.
Özledin mi onu? Fark eder mi? Seven gelir, o da gelecek. Sevseydi gitmezdi.