Semanur

Semanur
@Semanur2003
Bir insan tanımak mı? Bir insanda kendini tanımak mı?
Sesini gönder tutunmaya Sarılıp sesine kurtulayım.
Reklam
Susuyorum sevgimi saklayp içimde Duyuyorsun değil mi suskunluğum nasıl haykırıyor Susarak sevgisini ilan eden çok var sevgilim Ama bir başka seven yok benim sustuğum biçimde.
Bana hiç gelmeyesin Bu güçsüzlüğümü Bu yarım kalmışlığımı hiç görmeyesin.
Öyle bir sevgin var ki içimde O beni hâlâ diri tutuyor.
Öyle yorgunum ki yaşamaktan. Canım çıkıyor. Keyfim yok. Devam ediyorum. Fethi Korkmaz Arayış
Reklam