Semanur Aydın

Semanur Aydın
@Semanur29
İnsana en güzel sıfatı "fani" diyen vermiştir.
Savaşın Çocukları
Ben bir savaş çocuğuyum dünyanın herhangi bir yerinde  Acının gönülsüz hamalıyım  İlk kurşun beni vurur her zaman  Ve ilk kopan ayak benim olur  Bir serseri mayınla  ölüm oyun arkadaşımdır benim  Açlık kol koladır benimle  ben bir savaş çocuğuyum  Dünyanın herhangi bir yerinde Kabilde annemin ninnilerini beklerken  Gökten ölüm yağdırılır üstüme  Ve kopan ayaklarımı görürsünüz  daha yürümeyi öğrenemeden  ölümü Öğretirler bana ızdırabı öğretirler bana  vietnamda yanık bedenimle görürüsünüz beni  koşarım dünyanın ayıbını yüzüne vurarak Koşarım zulme lanet okuyarak  ben bir savaş çocuğuyum dünyanın herhangi bir yerinde Bağdat'ta çocuk olmak zordur  Ölümün adı ambargodur burada  Sudan ucuzdur  bosnada daha ilk rüyamı görmeden  Rüyalarım çalınır anamın kucağında  Lime lime edilir etlerim çeçenistan'da  Masum bedenim vahşeti kusan silahlara  Deneme tahtası olur negazikide hiroşimada  ben bir savaş çocuğuyum dünyanın herhangi bir yerinde
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Değişmek, Su Gibi Kaynayarak
Çekip gitmiş o resimdeki kadın Eşyalar birden bire yıpranmış yalnızlıktan. İyi değilsin , kuyuda bir dünya kaldı sana Bir de oturduğun kahvede gürültüden adamlar . Tuhaf bir rüzgar dolaşıyor kenti Dikenli sorular taşıyor azalan insanlara Uyandırıyor omzunda uyuyan arkadaşı Bir kumru balkona bırakıyor beklediğin haberi Öyle diyor , bir tabanca olmalı göğsündeki sıkıntı. Bir kırlangıç tek başına göçe hazırlanıyor Duyduğun onun kanat sesidir Şarkı diye mırıldandındığın. Kim konuşmuşsa bir mermi sıkılmış ağzına Nereye gitsek üstümüzde bir celladın gölgesi Sofrada insan eti , yiyenleri gördük Orada köpürdü öfkemiz Bundan sonra her bıçağın ucuyuz. Çekip ormana gitmiş Patisinden tutup dolaştırdığın kedi Bir daha dönmemiş akşamına . Gene de sen çıplaklığa güven Doğduğun günü unutma , bir de olup biteni Unutma bir kalkışma olan anneyi Tarihte kalıcı bir yer ayır Bir taşa yaz onun yarılan karnını. ~VEYSEL ÇOLAK~
Suyun Ayak Sesi~Sohrap Sepehri
Annemin sessiz geceleri için! Kaşan şehrindenim Fena sayılmaz halim, Bir lokma ekmeğim var, biraz aklım, İğne ucu kadar da zevkim. Annem var, ağaç yaprağından daha güzel, Dostlar, akan sudan daha iyi Ve Allah, burada yakındadır, Şebboylar arasında, uzun çamın altında Suyun bilincinde, Bitkilerin kanununda. Ben müslümanım. Kıblem bir kırmızı güldür, Namazlığım bir pınar, Mührüm ışıktır, Ova seccadem. Penceremi titreştiren ışık ile abdest alırım. Namazımın içinden ay geçer, tayf geçer, Namazımın bütün zerreleri billurlaşır, Namaz kaybolur taş görünür, Rüzgâr, selvilerin üstünde ezan okuduğunda, Namaz kılarım ben. Otların tekbirinden sonra, Denizdeki dalganın kamedinden sonra Namaz kılarım. Kâbem su kıyısında,
Din
Her şey için kerem vardır .Kalbin keremi ALLAH 'tan razı olmaktır . ~İMAMI HANBEL~

Semanur Aydın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
21 günde okudu
·
2017 3. kitabı
Mehmet Ildırar
9.5/10 · 181 okunma