Semanur Aydın

Semanur Aydın
@Semanur29
İnsana en güzel sıfatı "fani" diyen vermiştir.
Her şey için kerem vardır .Kalbin keremi ALLAH 'tan razı olmaktır . ~İMAMI HANBEL~
Reklam

Semanur Aydın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
21 günde okudu
·
2017 3. kitabı
Mehmet Ildırar
9.5/10 · 181 okunma
Kul günaha girmekle kul olmuştur.Tövbe etmekle Allahu Teâlanın rızasına ulaşır .
Din
Ve en çok yaşamak yakışıyor ; İnsanca,sevdaca,duruca...
"Tabiatlaşan günahlar, kişinin kalbinde nifak tohumlarını eker .Bu yüzden kişi ,ibadetin lezzetini alamaz .Her günah kalpte bir yara açar o yaralar nifak olur .O zaman ibadetin lezzeti yok olur ."
Din
Reklam