Sema

Reklam
İnsanlar, kendilerinden kaçmak, yaşamlarındaki dertlerden uzaklaşmak için kitap okurlardı, öyle değil mi?
Sayfa 100
Alıntı
Hepimiz bir nevi yakıtız. Dünyaya geliyor ve yanıyoruz; bazılarımız diğerlerinden daha hızlı yanıyor. Yanmanın farklı türleri vardır. Fakat hiç yanmamak, hiç alev almamak ne hüzünlü bir yaşam olurdu, öyle değil mi?
Sayfa 88
Alıntı
İkisi de bilirdi ki en çok susan en yaralı olandır.
Sayfa 339
Alıntı
Çünkü aşıklar delidir ve deliler acı çeker.
Alıntı
Reklam