Sema pala

Sema pala
@Semapala
O zamanlar benim için değil, hayat için doğardı gün ,çünkü henüz bilinçli olmadığımdan hayatın ta kendisiydim.
Sayfa 471·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Umut etmek mi?Ne var ki umut besleyeceğim?Günün kendinden başka bir vaadi yok,gayet iyi biliyorum bir akışı, bir de sonu olduğunu.
Sayfa 471·Kitabı okudu
İnsanların hepsi değilse de çoğu iğrenç bir hayat yaşıyor:Bütün neşeleriyle ,hemen bütün acılarıyla iğrenç, ölüm acısı hariç, çünkü ona Gizem karışıyor.
Sayfa 465·Kitabı okudu
Bilmeyi istediklerimiz çoğaldıkça, bildiklerimiz o kadar azalır.
Sayfa 463·Kitabı okudu
Hangi evleri,hangi görevleri, hangi aşkları terk etmiştik-biz bile bilemiyorduk bunu.
Sayfa 458·Kitabı okudu