Mutsuz olduklarını söyleyen insanlara öyle hemencecik inanmayın. Hele önce bir sorun bakalım hala uyuyabiliyorlar mı?..Yanıt evetse,her şey yolunda demektir.Bu da yeterlidir.
Temel yaratılışımızın savaş ve hastalıktan başka,yani kabusun bu iki sonsuzluğunun dışında başka bir gerçek eserinin varlığından kuşku duymaktan kendimi alamıyorum.