İnsanoğlunun en çok yanlış anladığı şeyler, en çok değer verdiği şeylerdir. Bunların başında, bir özne olarak kendi öz varlığı ve varoluşunu O'nsuz anlamlandırmasının mümkün olmadığı mutlak varlık olan Yaratıcı gelir.
Beni,Hristiyanların Meryem'in oğlunu yücelttikleri gibi yüceltmeye kalkmayın:Ben yalnızca bir kulum.Benim için şöyle deyin:O,Allah'ın kulu ve Elçisi'dir.