Sema

Sema
@Semathebiggeststar
Bir dürbünün ters tarafı gibi bu dünya En büyük şey, en asil şey küçülür burda...
Üşengeç değilsin sadece mutsuzsun. Ve mutsuz insanlar yorgun olur, hiçbir şey yapmak istemezler...
Reklam
"Sadece yaşamak yetmiyor" dedi, kelebek.."Gün ışığı, özgürlük ve bir de küçük bir çiçek gerek..."
Eksik bir şey mi var hayatımda, gözlerim neden sık sık doluyor?
Müzik
'Bazen gidersin, sırf dönebilmek için...'