Günahdan onu henüz işlemeyenler korkar.Günahı zaten işlemiş olan niye korksun?Ölümden ölü mü korkar,yoksa canlı mı?Canlı olana da,korkusuna da güler ölüler.
Vicdan əzabında da bir təntənə var.Biz öz-özümüzü günahkar hesab edəndə düşünürük ki,özgə heç kimin bizi belə günahlandırmağa haqqı yoxdur.Bizim günahlarımızı,əslində,keşiş yox,etiraflarımız,tövbəmiz bağışlayır.