Nasıl güzel bir yüreğin var Mine Ölmez. İnsanın kalbine dokunmayı nasılda güzel başarıyorsun. Tüm kitaplarını okudum ve tabiki hepsinden öte bu kitap bir başka ısıttı yüreğimi. Astroloji'den öte kadim bilgileri ve insan olmanın, ihali akışta kalmanın gerekliliğini ne de güzel anlatmışsın... Tabii ki Hiçbir Şeyden Her Şey Mümkündür...
İnsan bir âlemdir şu âlemin içinde, sen mi dünya içindesin dünya mı senin içinde?
Sanma koca kâinatta sen ufacık bir detaysın, o ufacık aklına âlemleri sığdıransın.