Semiha D.

Semiha D.
“Sufrí Aprendí Cambiè...”
Adil olmak için iyi olmaya gerek yoktu ama iyi olmak için adil olmak şarttı.
Sayfa 164·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bahar çoktan geçmiş de yaz sıcakları iyice bastırmış gibi bir zaman. Son gençlik.
Sayfa 133·Kitabı okudu
Aptal olmak üzücüydü ama aptal görünmek özgürlüktü.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Merhametin özü kötücüldü, bu yüzden maraz doğuruyordu.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Hangisi daha şanslıydı karar veremedi. Aşkı hiç bulamamış, bulamadığı için ne yitirmiş olduğunu bilmeyen mi? Aşkı bulup doyamadan yitiren mi?
Sayfa 47·Kitabı okudu