Sanmak, içinde umutlar, düşler ve heyecanlar vaat eden çok boyutlu kavramken,olmak gerçeğin sert, kalın köşeli ve katı üç boyutunu taşır yalnızca... Ne mutludur o, oluşların içine sanışlarını da katmayı başaran insanlara...
"Unutmak, yanlışları tekrarlatması bakımından sakıncalıdır. Aptallar unuturlar. Unutmak cahilliğe yol açar. Kinciler, unutmaz ve bilgilerini kendilerini de yok edecek yönde harcarlar. Akıllılar, unutmayan ama bilgilerini kendileri ve idealleri için olumlu enerjiye çevirebilenlerdir."