Semiray

Semiray
@Semirayd
Ruhumuza iyi gelen her şeyi iyi ki var.
“İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu…İçimizde şeytan yok…İçimizde aciz var…Tembellik var…İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var…”
Sayfa 250·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil,kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir.”
Sayfa 249·Kitabı okudu

Semiray

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma

Semiray

, 1000Kitap'a katıldı.