Bu yazarla tanıştığıma pek memnun olmadım. Tamam naturalizmin vermiş olduğu, bir "hayatın akışı" anlatılmış evet ama tasvirler betimlemeler bana göre çok yetersizdi. Bir anne ve oğlun arasında geçen bir olayı anlatıyor demeye bile gerek göremiyorum. Bu yazarın Canavar kitabini da merak ediyordum ama yorumlara göre aynı görüşüme sahip. O yüzden fikrimce okunmasada çok bir şey kaybedilmeyecek bir kitap.
George’un AnnesiStephen Crane · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2023759 okunma
Yıllarca ön yargılardan dolayı elimin gitmediği bir kitaptır. Olay örgüsü az çok tahmin edilebilir melankolik ve insan ruhunun tasvirleriyle dolu güzel bir eser.