Semih

Semih
@Semiyan
İran, Türkiye Cumhuriyeti ve genel tarih okur, tartışır, analiz eder. Bunlardan uzaklaşmak için de arada bilim-kurgu dünyasına dalar.
"Durgun suya baktım ve dedim: Ah ölebilsem, Mâdâm ki yok ağlayacak mevtime kimsem!.. demişse de, yanılmıştır..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Semih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·360 syf.·
2025 32. kitabı
Beşir Ayvazoğlu
9.2/10 · 197 okunma

Semih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·319 syf.·
2025 27. kitabı
Honore de Balzac
7.7/10 · 53,1bin okunma