Zerre kadar beğenmediğim bir kitaptı. Karanlık demişler ortada bir karanlık yok??? Ya bu kdar saçma bu kadar gereksiz çok az kitap ve karakter gördüm ben cidden. Beğeneni olabilir ama ben beğenmedim. Kız ayrı erkek ayrı salak birini bile sevmedim kitapta. Güya kız kurabiye aşığı ve adam ona kurabiye versin diye oluyor her şey??!? İntikam alıyormuş adam nasıl bir intikam bu ya djdjdjdjd spoiler içeren bir sahne yazacağım oraya kadar yine bir nebze olabilirdi ama o andan sonra bitti dskkslf adamın babası sapık tescilli hemde. Kıza diyor ki sen gelme bak. Peki kız napıyor? Neredeyse çıplak bir şekilde geliyor bunların olduğu yere sonra adamın babası kızı elliyor falan adam da kendini arabaya mı helikoptere mi bir yere kitliyor bir şey yapmamak için dıkdfkf nasıl karanlıksın abi sen? Nerede bunun karanlıklığı?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu incelemeyi yazarken ağlıyorum. Cidden mükemmel bir kitaptı bence ya aşırı slow olmasına rağmen bayıldım. İki karakterin birbirine olan bağlılığı beni bitirdi. Yaralı kalpler birbirini iyileştirdi diye bir klişe vardır ya işte tam olarak o oldu. Sosyal anksiyetesi olan birisi olarak Jacobı o kadar iyi anlıyorum ki. Hayata karşı ekstra çabalamak zorunda. Her adımını hesaplamak zorunda ve bunlar yetmiyor gibi aşk? O özgüvensizliği o çok düşünceli hali aşka geldiğinde nasıl yok oldu nasıl Briana için uğraştı allahım nasıl bir mükemmel erkek karakter bu?!?! Hayran kaldım hiç red flag yok zerre kadar. Tam ideal erkek. Neyse kitabın konusuna geçebilirim artık ahahahs Jacob ve Brianna aynı hastanede çalışan acil servis doktorları. Jacobın yüksek derecede ansiyetesi var ve içine kapanık bir bey. Brianna ise daha cadı bir karakter daha dişli üfff nasıl savunuyor aşkitosunu bir bilseniiizzzzzz:( jacob brinin kardeşine böbreğini vermeyi istiyor. Jacobın eski sevgilisi erkek kardeşiyle nişanlanıyor ve hoopp bir arkadaşı ortaya muhteşem fikri atıyor. Bu nişan için briannaya sahte sevgililik teklifi etsenw kanki diyor ve işler başlıyoorr. Tabi ateş barut yan yana durmaz gerisi çok güzel bir şekilde ilerliyor. Ben büyükbaba karakterini çok sevdim aşırı rol verilmese bile. Taksinomi diye bir şey varmış öğrenmiş oldum. Amy karakterini hiç sevmedim tam bir sürtük ve jeremy miydi erkek kardeş Allahın belası puşt onu da sevmedim. Ya nasıl bir mide abinin sevgilisiyle birlikte olmanı kabullendirir adi köpek. Bunun dışında Brianna da aldatılmış bir karakter. Ya cidden kızımızın ve oğlumuzun o kadar çok yaraları o kadar çok korkuları var kiii…. Ama birbirlerine çok iyi geliyor ve bütün o çekilen çileler iyi ki olmuş bitmiş diyorsunuz çünkü onlar yaşanmasa ikisi asla birleşemezdi. Özetle
Kitabı beğendim ama aşırı bayılmadım yani şöyle düşün aklımda kalan çok bir sahnesi yok ama okurken de öyle zorla okumadım neyse. Kızımız gezi yazarı? Kankisi olan oğlumuzla birlikte geziyorlar tatile birlikte çıkıyorlar falan sonra bunlar bir gezide olay yaşıyor ve ikisi de bir daha yazmıyor diğerine. Sonra kız yine dayanamayıp yazıyor falan tekrar tatile çıkıyorlar falan filan. Arkadaşlıktan aşka olayı var. Kız daha düşkün olan taraf kimse beni sevmiyor ağlıyor ediyor oğlumuz destek olan taraf. Karakterlere bağlanmadım
Bu ikilinin sevmediğim nadir bir kitabı. Ya kız aşırı salaktı bence. Yani hiç elle tutulur beni cezbeden bir tarafı yoktu ve zorla şerle okudum resmen. Konusuna gelirsek bunların aileler hep birlikte tatil yapıyorlar. Anne babalar kanki bir de tek tabanca Benny var. KızımıIn yakın arkadaş her şeyini anlattığı kişi bu Benny amcamız falan neyse. Diğer ailenin de iki tane oğlu var gerisi klasik zaten illa iki dost ailenin kızı oğlana aşık olur. Sonra yine tatildeyken bu kız çocuğun abisiyle öpüşüyor yanlışlıkla üstünede çiftlik miydi o ev çok eskidiği için ailenin orayı satacağını öğreniyor ve moraller bozuluyor. Geri dönüş yolunda keşke hiç bunlar yaşanmasaydı diyince hoopp bir kaza oluyor zaman geriye akıyor ve yeniden tatilin ilk gününe dönüyor önce dejavu sanıyor falan ilk seferinde eğlenceli geliyor millete diyo bak burda şu var şu bunu diycek falan salak sulak şeyler tabi sonra işin şeyi çıkıyor tam bu sefer oldu derken yine hop başa. Ben sıkıldım sarmadı beni. Söz büyüdür boşuna dememişler ama onu anladıkd dkdkd
En Uzun NoelChristina Lauren · Yabancı Yayınları · 2022602 okunma
Kitabı sevdim diyerek başlamak istiyorum. Soft bir mafya kitabı adeta birer minik kelebekler. Kısaca kızımızın anne baba ölüyor üvey abiyle yaşıyor. Klasik italyan mafya ailesi var ve bu kızın babasıda alt rütbelilerden baba ölünce üvey kardeş babası yerine devam ediyor. Bir de beş ana mafya babamız var dkdkd Angelo bunlardan birisi kendisi sözde çok vahşi ve acımasız ama dışarıda kaplan evde kedi bir bey. Neyse sonra bu bey kızımızı görüyor ve diyor ki benim olmalı. Üvey abi kızı satıyor. Kızımız dini bütün masum bir melek. Kilisede falan çalışıyor rahibeler onun kadar masum değil yani. Sonra evleniyorlar falan filan işte. Kitap öyle çok ahım şahım değil açıkcası ama benim bayıldığım bir nokta vardı. ANGELO namı diğer BENİM KARIM YAPMAZ ANGELO. Ya mükemmel bir adam bakın karısına o kadar düşkün, o kadar değer veriyor ki şok olursunuz. Angelonun amcasına ve yengesine değil Toriye inanmasına bayıldım. Benim karım yapmaz demesi falan hrika ya hiç falsosuz bir bey daha harikasın angelo sana bu anda aşık oldum bak. Karısını her şeyden önde tutuyor o istiyor diye evde kalıyor o seviyor diye dini nikah kıyoyor mükemmel bir erkek herkese angelo gibi bir koca versin amiiinnnnn. Kızımızın çok çabuk travmaları atlattığını düşünüyorum falan filan ama kötü fikirlerimi yazmayacağım sırf buradaki erkek karakterin hanımcılığının hatrına. Şunu unutmayın ki hanımcılık her zaman kazanır.