Sema

Puan vermedi·372 syf.··
2025 122. kitabı
Kısa, akıcı, çerezlik, hiçbir falsosu olmayan bir kitap. Ayıla bayıla okursunuz bence. Saçma sapan yanlış anlaşılmalar yok. Olan ufak tefek şeyleri de asla uzatmadılar. Karakterler gerçekten karakterli karakterler sjsjsjs. Ne istediğini bilen ve oyunlar olmadan devam eden beyleri özlemişim. Kızımız da aşırı zeki ve öyle salak sulak tripleri yok. Ben bayıldım kendisine. Kitapta nefret edeceğiniz şey oğlanın annesi. Semra kaynana ayağa kalk büyüğün geldi. Tam bir şeytandı ama buna rağmen oğlumuz anasını değil kızımızın tarafını tuttu. Oyunlara gelmedi. Çok iyiydi okuyabilirsiniz. SPOİLER İÇEREN KISIM BAŞLIYOR Kitap etkinlik planlayıcısı Beth ve vali adayı Harrisonın hayatını anlatıyor. Beth çok sakar ama bir o kadar yetenekli bir kızımız. Kendisi herkes tarafından seviliyor, girdiği her ortamda hemen dikkat çekiyor ama asla bunun farkında değil. Ailesinden bir tek babası var o da tekerlekli sandalyede haliyle babasına bakma görevi onun. Bu yüzden çok çalışıyor. Maddi durumları da kötü. Yaşadıkları yer şehrin köhne yerlerinden birisi. Harrison ise kendi deyimleriyle ağzında altın kaşıkla doğmuş. Çok zenginler ve çocukluğundan beri başkan olma hayali var. İkili önce bir etkinlikte karşılaşmış ve Beth Harrisonun ayakkabısına içecek dökmüş. Daha sonra tekrar bir etkinlikte bu sefer gömleğine bir şeyler döküyor. Harrison vali seçilene kadar kadınlarda uzak durmaya karar vermiş ama Beth inanılmaz dikkatini çekiyor. Daha sonra yaptığı bir toplum merkezi ziyareti sırasında tekrar kızımızı görünce kendisine kafayo takıyor ve kendisiyle birlikte çalışmaya davet ediyor. İkilinin arasında müthiş bir cinsel gerilim söz konusuydu ve bu patlayana kadar ortalık alev aldı. Smut kısımlar kötü değildi yeterli ve hoştu bence. Konuya dönersek ikili valilik adaylığı riske girmesin diye
The Charming BillionaireSamantha Skye · Samantha Skye · 07 okunma
Reklam
Puan vermedi·554 syf.··
2025 121. kitabı
SPOİLER İSTEMİYORSANIZ SADECE SON PARAGRAFI OKUYUN!!!! Herkesin kullandığı bir kızken birden bire herkesin onun zevki için uğraştığı, mutlu olsun diye kendilerini feda ettikleri şımartılmış kız haline geçiyor. Daha dün kızınu sattın? Daha dün kırbaçlatıyordun o kızı? Hepsi pişman hepsi cosimanın erkekleri. Kızımız öyle doyumsuz olmuş ki zaten iki erkekte benim olsun herkes bana aşık olsun diye ölüyor. Sözde Alexander kızımıza tutsak ama kardeşi Dantenin gözü önünde karısını düdüklüyor ve cosima da bundan zevk alıyor. Dante izlesin de tahrik olsun istiyor. Baştan aşağıya iğrençliklerle doluydu kitap. Be zerre kadar sevmedim. Elenaya karşı olan tavırlar özellikle beni çıldırttı zaten. Cosimanın karakteri bence çok leş bir karakter. Gusape di carloyu öldüren oymuş tahmin etmiştim zaten. Dantenin üzerine kaldı suç. Kitapta zaman atlaması var ve daha çok Alexanderın ağzından yazılmış. Arada bir geriye dönük yaptıklarını okuyoruz işte planlarını falan. Babasına çok kinlenmiş gitmiş bir siyasetçiyle anlaşıp babasına ev hapsi aldırmış. Böyle bir adamda ev hapsi ne işe yarasın ?!? Adam oturduğu yerden Di Carlolarla anlaşma yapıp Masonu Cosimanın yanına sokmuş ajan olarak. Her hareketini izlemiş. Bunlar da biz onu alt ettik diye geziyor. Çok gizli ve güçlü bir tarikatı yıktılar güya. Hemen nasıl yapıyorsunuz bunu ya? Madem o kadar güçlüsünüz Dante neden tutuklandı bir ton şeyle uğraşmak zorunda kaldı?!?! Dante de önce cosimaya hallenmiş zaten gözümden düştü parçalandı artık. Elenam güzel Elenam bir sen varsın bu çöplüğün içinde açan çiçek gibi. Herkes cosimaya hayran ama ben sana elenam. Bence cosima asla zeki bir karakter değil. Yazar ikinci kitapta kızı zeki biriymiş gibi göstermeye çalışmış ama yok olmamış. Alexanderı da hiç sevmedim. Eğer gerçek bir köle efendi ilişkisi
EnamouredGiana Darling · Giana Darling · 20196 okunma
Puan vermedi·412 syf.··
2025 120. kitabı
Senden nefret ediyorum Cosimaaaa diyerek başlıyorum kitaba. Benim bu seriyi tarafsız olarak sadece kendi içinde değerlendirmem çok zor bu yüzden öncelikle nefretimi salıp sonra kitabı yorumlayacağım. Kitap Anti Kahramanlar serisindeki Elenanın kız kardeşi Cosima ve Dantenin abisi Alexanderın hayatını anlatıyor. Cosima 18ine henüz girmiş çok güzel bir kız ve malum kumarbaz babaları Seamus vardı onu satıyor para için. Kendisini gizli bir tarikatın müridi olan Alexander satın alıyor. Ve çok ince dokunmuş bir plan. Yani sürekli bir şey çıkıyor o kadar çok olay var ki… işta Toreyi annesini öldürdü sandığı için intikam almak amacıyla onun kızını kendine köle yapıp hemde tarikatın gözüne girmek istiyor. Ayrıca kendisi 36 yaşında kızımız malum 18e yeni girdi. Aç bırakma, dayak, taciz, aşağılama ne ararsanız car kitapta. Bir süre sonra bunlara maruz kala kala Cosima artık köle olarak kabul ediyor kendini. Evin her yerinde kameralar hizmetçiler var kızı çıplak dolandırıyor falan. Sonraaa bu zengin aristokratlar zevk olsun diye işte kendilerine köle kadınlar alıyor sonra onları avlıyor şenlik falan yapıyorlar. Kim yakalarsa o işini bitirir diye. Sonraaaa kızı herkesn içinde kırbaçlıyorlar ama öyle böyle kırbaçlama değil. Orada bir Xan dahil oluyor beni de kırbaçlayın diye onu da Dante kırbaçlıyor falan. Herkesin elinde bir kırbaç gidiyor. Oğlumuzu babası küçüklüğünden itibaren böyle yetiştirmiş kendisi bi sadist. Kızı da ettiler mazoşist. Yerlerde sürün diyor sürünüyor bağır diyor bağırıyor. Bir de kıza topolina yani fare diye sesleniyor. Kızın ailesinin hiçbir şeyden haberi yok bu arada kimse kimseye bu nerde diye sormuyor. Sadece gelen parayı yiyorlar. Bu da bir garip bir tek Elena sorguluyor onu da kınıyorlar neden sorguladın diye. Bu alexander benim tansiyonumu çıkarttı Cosi
EnthralledGiana Darling · Giana Darling · 20197 okunma
Puan vermedi·418 syf.··
2025 116. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Ağustos 2025 10:42
Kitabı sevdim çok fazla iç ses olmasına rağmen beni rahatsız etmedi. İç sesler ağdalı bir dille değil daha sade yazılmıştı muhtemelen bu yüzden rahatsız olmadım. Psikolojik alt yapısı güzel işlenmişti bence. Kızın başına gelenler için dışarıdan bir sorumlu araması ve sonunda Alexanderı suçlaması bana çok olağan geldi. Kurbana kendini suçlu hissettirme olayı kendini savunma refleksiyle zavallı adama döndü. O olmasaydı onu dövmeyecekti sonuçta. Onun varlığı yüzünden dayak yedi. Psikolojik olarak güzel vermiş yazar ve kısaca kesip atmamış bu durumu. Günlük hayatta ne kadar nasıl sürerse o kadar uzatmış durumu. Hiç tanımadığın birine tutunup dertleri dökmek keşke herkese nasip olsa be. Önemsendiğini ve bunu bir çıkar gözetmeden yapıldığını düşünğyor ve rahatlıyır insan. Keşke benim de kapıma bir kullan at telefon bırakılsa. Gel sadece dertlerini anlat dense. Psikolojik olarak bu mükemmel hdjsjsjdf kitap çok yavaş ilerliyor neredeyse sadece iç ses okuyoruz ama bu beni rahatsız etmedi. Sadece bazen içeriye dalıp yeter be söylüyorsan söyle diye çıngar çıkarasım geldi. Nenelerinin öldükten sonra bile çocukları rahat bırakmaması komik bir detaydı. Sürekli açılam televizyon falan. Özellikle halvet sahnesinde açılan mutfak dolapları ve çekmeceler sanki hadi oğlum aferin koçum efekti vermişti dkrkgorkgldlgh Burdan sonrası spoiler içerir Kitabımız Sailor ya da diğer ismiyle Lori kızımızın erkek arkadaşı tarafından öldürülmeye ve tecavüz edilmeye çalışılmasıyla başlıyor. Neyse ki tam zamanında komşu ve köpeği yetişiyor. Adam tam bir pislik zamanla diğer detayları gördükçe kız da kendine yükleniyor ben nasıl bunu fark edemedim diye. Güya karşı komşusunu soyunurken izlediği için kızın sürtük olduğunu ve ölmesi gerektiğini söylüyor döverken. Bu da kızda büyük bir travma ve istemsiz bir
Texting Dr. StalkerPepper Winters · Independently Published · 20255 okunma
Puan vermedi·388 syf.··
2025 115. kitabı
Genel anlamda sevdim. Arada gereksiz bazı bölümler olmuş oralarda sıkıldım onun dışında seri ilerledi. Bazı cevaplanmamış sorular kaldı muhtemelen seri devamında ortaya çıkacaklar. Sonu fazla oldu bittiye geldi bence o kısmı biraz daha okumak isterdim. Oğlumuz Devlin bir avukat ve aynı zamanda milletvekili gibi bir şey. Karısı kendisini aldatınca bu da aldattığı adama yumruk atıyor ailesi de diyor ki sen bi uzaklaş kariyerin zedelenecek. O da anneannesinin köydeki evine gidiyor. Anneannesi yıllar sonra lezbiyen olmaya karar vermiş ve kız arkadaşıyla tatile çıkmış. Devlin karakteri çok normal, uzaylı özellikleri bulunmayan günlük hayatta nadir de olsa karşılaşmamız mümkün olan bir karakter bu açıdan ayrıca sevdim. Tek sorunu aileye hayır diyememek bununla yetişmiş. Ama kitaptaki karakter gelişimi çok güzel her iki karakter açısından da, kitabın sonunda Devlin çok daha hoş bir bey haline geldi. Kızımız Scarlett tamirci kendisinin üç tane abisi var, babası alkolikmiş ve kitabın başında adamın öldüğünü okuyoruz zaten. Babalarının sorumluluğu tamamen kızımıza kalmış abileri çekmiş kendilerini hep. Erkek fatma gibi ama bir yandan da çok neşeli inanılmaz enerjik bir kız. İstediğini almak için her şeyi yapıyor hem de iyi kalpli. Abileri de iyilerdi Gibson en büyük içine kapanık olan, bowie müdür en küçük ve en neşeli, jameson sanatçı. Bir parti anında üvey abileri ortaya çıkıyor onu da hemen içlerine alıyorlar güzeldi o kısımda. Devlin nenesinin evine geçici olarak taşınınca bakıyor yanda bir kız var çok ses çıkartıyor sürekli parti falan. Ayrıca kızın maşallahı var falan hemen göz koyuyor. Kızımız Devlini açmayı ve kasabaya kazandırmayı kafasına koymuş bir bakıyoruz herkes Devlini tanıyor. Bu süreçte sadece yatıp kalkıcaz diye bir anlaşma çıkıyor ortaya. Kızın abileri çocuğu
Whiskey ChaserLucy Score · Bloom Books · 20241 okunma
Reklam