Doğum günüm bugün ama daha çok gerçekten doğduğum gün desem yanılmamış olurum zannımca… Hayat dediğimiz şey dümdüz bir çizgi değil ve herkes belirli aşamalardan aynı anda , aynı şekilde geçmiyor hatta belki o geçilen aşamalar bile birbiriyle aynı olmuyor. Önceden çok aceleci davranırdım, her şeyin belirli bir zamanda olması gerektiğine inanırdım. Ama sonra farkettim ve anladım ki , herkesin yolu farklı, herkesin o yolu yüryüşü farklı, onu o yola sürükleyen amaçlar ve nedenler farklı. Bu yıl savaşmamayı öğrendim. Acele etmemeyi, akışa meydan okumamayı, her şeyin benim planıma göre gerçekleşemeyeceğini, acının da mutluluğun da bir sonu olduğunu, kendimle savaşmamam gerektiğini, kendime daha çok önem vermem gerektiğini, insanların hayatıma müdahaleye giriştikleri konuda sınırlarımı koruyabilmeyi, kendimi sevmeyi, insanların beni çok sevmesinin ya da benden nefret etmesinin benim kendime yükledğim özdeğerimden bir şey eksiltmemesi gerektiğini …
Kendimi çok kıyaslardım önceden yaşıtlarımla . Ama anladım ki her şey bir hazır olma meselesi. Ben sınırımı korumayı, kendimi sevmeyi, kendimi daha çok önemsemeyi bu yaşımda öğrendiysem belki de bazı şeylere geçmiş zamanımda hazır değildim… Ama artık hazırım , açığım güzel daimi mucizelere…