Sema

Sema
@Semnur1
Her şeye rağmen gülümse :) Günlüğüm gibi kullanıyorum
Lisans
İstanbul
20 Haziran 2000
31 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan bir kere kırıldı mı, bir daha eski yerinden kaynamıyor. Kelimeler yarım kalıyor... Bir aşk yarım kalıyor, bir cümle yarım kalıyor, nihayetinde insan yarım kalıyor. İyileşmek demek, o kırılan parçaları bulup yerine yapıştırmak demekse eğer, bu darmadağın hissi toparlamaya hiç bir kelime yetmez. Biz iyileşmeyenler, hayata kaldığı yerden değil, kırıldığı yerden devam etmeye çalışanlarız. Ve bu o kadar yorucu ki ... Yarasıyla gurur duyan ama canı her saniye yanan tuhaf mahluklarız biz."
Sema
Bir o kadar da güçlü mahluklarız biz 🌿
Özledim demeden özlediğini anlatan bi cümle yaz
Sema
Eskiler yel essin kokusu gelsin derlermiş “yel essin”
Her Kırılış Bir Başka İnsan Yapar
İnsanlar ne kadar düşüncesiz, ne kadar anlayışsız, oysa güzel insanlar öylece ortaya çıkmaz acıyla, sabırla ve kırılarak oluşurlar peki insan, en çok hangi kırıldığı yerde oluşur?
Psikoloji
Sema
Herhangi bir insana kırıldıldığında, kızdığında gidip sığındığın dertleştiğin insanlara da kırgınlığın oluşunca ister istemez büyüyor insan, değişiyor sessiz sessiz…