Kitabın anlatım tarzı ve yazarın okuyucuya sanki karşısında bir arkadaşı varmış gibi sürekli dostum diye hitap etmesi hoş olmamasına rağmen,gerçek bir hikaye oluşu kitabı okunmaya değer kılıyor
Yazarın okuduğum ilk kitabı.Dili sade ve çok anlaşılır. Yaşadıklarımı o kadar güzel anlatmış ki,adeta kendi hayatımdan bir kesiti buldum bu kitapta. Değmeyecek insanlar için üzülmemek gerektiğini,ilahi adaletin bir gün herkes için tecelli edeceğini çok güzel anlatıyor.Ben kesinlikle çok başarılı buldum.