“Çok acı çekiyorum, muhterem peder” dedim gözyaşlarının eşiğinde.
“O zaman acı çekin” dedi donuk ve nerdeyse kayıtsız bir tavırla. “Neden acı çekmekten korkuyorsunuz?” diye sordu hemen ardından.
Dürüst insanlardan bahsetmek yeterli değil midir? Bunların bir azınlık olduğu gerçektir. Bundan da fazlası her zaman azınlık kalacaklardır. Yine de bu azınlığa katılmanın büyük bir mücadele gerektirdiğini düşünüyorum. Dünya kötü bir durumdadır ve her birimiz elimizden gelenin en iyisini yapmazsak daha da kötüsü olacaktır. Bu yüzden de uyanık olalım.