S.

S.
@Semraaa_13
Hepinizin içinde bir yıkma, yok etme şeytanı var. Ne ormanlara, ne kuşlara, ne kadınlara, ne de birbirinize acıyorsunuz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Özgür bir kuş gibi uçup uzaklaşabilseydim hepinizden, miskin suratlarınızdan, konuşmalarınızdan; dünyada var olduğunuzu unutsaydım.."
Bir kadın güzel değilse, "Çok güzel gözleriniz var, çok güzel saçlarınız var." derler.
Gerçek ki bu ne olursa olsun, bilinmezlik kadar korkutucu değildir.
İnsanlar hatırlamasa bile Tanrı hatırlayacaktır.