S.

S.
@Semraaa_13
"İnsanlara sevgim uğruna çalışmaktan beni soğutacak tek şeyin nankörlük olduğu karşılığını verdim."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aklın aşağılık saydığında kalp çoğu zaman güzellik buluyor.
Cehennem nedir diye düşünürüm. Şu hükme varırım; sevmenin artık imkansız olduğuna dair çekilen acıdır.
Şu koca dünyada hiç olmazsa sen varsın diye düşünüyordum. Ama şimdi senin yüreğinde de bana yer olmadığını görüyorum.