Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim ? Çünkü sevmek,yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar ? Bir kitaba yeniden başlamak gibi, sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı heralde.
Hayır, dedim kendime.İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar.Ya da hiçbir şey çıkmaz.