-"senin bencil piçin teki olduğunu düşünüyor."
- "neden öyle düşünüyor."
-" Belki gerçekten de bencil piçin teki olduğun içindir. Ama sonuçta hepimiz öyleyiz."
-"Öyle miyiz?"
-"Öyleyiz tabii. DNA'mızda var..."
insanlar galakside ölüm sorununu çözememiş çok az sayıdaki zeki türlerden biri. Yine de bütün hayatlarını zırıl zırıl ağlayarak, dehşet içinde uluyarak, vücutlarını tırnaklarıyla deşerek, yerlede debelenerek geçirmiyorlar. Gerçi bunu yapan insanlar da var, hastanede birkaçını gördüm, ama onlara deli diyorlar.