Kitap kötüdeğildi.Eski Türk filmi tadında sade ve kolay okunabilecek bolca alıntı yapılabilecek bir eser. Fakat İshak karakterinin iyilik adı altındaki saflığı beni sinir etti. Bir insan hiç mi bu kadarda m#l olmiyim demez , demiyor arkadaşım. Sonu da keşke bize bırakılmak yerine güzel bitirilseydi. Yazarın ilk okuduğum eseriydi genel olarak kalemini beğendim siz bu yazarın hangi eserini daha çok beğendiniz? Önerebilirseniz onu okumak isterim çünkü yazar bence bu kitapta tam potansiyeli yansıtamamıs olmasına rağmen sevdiğim bir yazar oldu güçlü ve sarsıcı cümleleri var.
Hayal kırıklıklarının ruhumda açtığı büyük boşlukları zehirli bitkiler kaplıyor. Beklemek, beklemek, beklemek ve sonra hiçbir şey olmamış gibi kaldığın yerden devam etmek zorunda kalmak;
umut etmek ve her seferinde incinmek, yaralanmak, yaramı sarmak, sarıp sarmalamak, saklamak, saklanmak, sarsılmak, ölesiye sarsılmak kalbimi yoruyor. Sonra aynı yerden tekrar tekrar kırılmak