Merhaba arkadaşlar telegramda birlikte kitap okuyup görüşlerimizi paylaştığımız bir grubumuz mevcut her ay bir Türk edebiyatı bir klasik bir popüler kitap okuyoruz bize katılmak isterseniz mesaj atabilirsiniz 😊
İnsanlar kendi değer yargıları nispetinde anlam veremedikleri tavırlarla karşılaştıklarında, önce yorulmadan, usanmadan o insanları dönüştürmeye, kendilerine ben zetmeye çalışıyor, dönüştüremediklerinden de bir anda nefret etmeye başlıyorlardı.
Sanki hayata bir kere dokunmuş, dokunduğu o kısacık anda, üzerinde derin, acıtan bir iz kalmış, sonra zaman geçmiş ama acısı geçmemiş, zamanın iyileştirici marifetinden de umudunu kesmiş, aklına gelen her şeyi denemiş ama bir türlü geçmemiş, bir türlü geçmemiş, bir türlü ... Artık geçeceğine dair bütün beklentisini kaybetmiş, o andan itibaren bir daha hayata dokunmaya cesaret edememiş