Elveda benim sevgili dostum. Yan yana yaşasak da bundan sonra birbirimiz için birer yabancı olacak olmamız ne büyük bir acı. Fakat yüreğim sonsuza dek sana sadık kalacak.
O sıralar ancak yirmi dört yaşındaydım. Hayatım o zaman bile sönüktü, derbederdi; yabani sayılacak derecede bir başımaydım. Kimseyle arkadaşlık etmiyor, konuşmaktan kaçıyor, gitgide daha çok kabuğuma çekiliyordum.