Sena️

Sena️
@Senanurkrkzl
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir.
"Ama her zaman terk eden mi suçluydu? Doğru değil miydi bazen de terk edenin suçlu olduğu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Dünyanın bütün dengesi ve o dengenin içindeki düzeni bozuldu. Ben altında kaldım."
"Esame ticaretinin devlet eliyle serbest bırakıldığı yılları da görmüş geçirmiş olan bu ülkede kötülüğün herkese ve her şeye bulaştığı, gafletin ihanetten ayırt edilmesinin iyice zorlaştığı bu zamanda esame, bakışın bir açısıyla neredeyse bir yatırım aracıydı."
"Varlık isimdi. Yokluk? Ölüm. O da isimsizlik demekti."
Sayfa 10·Kitabı okuyor