"Mutluluk denen ve tanımı herkese göre değişebilen bu kavramı, nasıl ne şekilde yakalamıştı? Yakaladığı ve mutluluk olarak nitelendirdiği duygu, gerçekten de mutluluk muydu? Ama, onun" mutluluk" olarak tanımladığı şeyin mutluluk olup olmadığı kararını kim verecekti? Mutluluk, en kaba tanımıyla, içinde bulunduğu durumdan memnun olmak, en azından içinde bulunduğu durumdan acı çekmemek değil miydi? "