Kitapı çok beğendim güzeldi. Ben Münir ve Ali'nin aşkına çok hayran kaşdım ne olursa olsun birbirlerinden vazgeçmeyişleri çok güzel. Bende onlar için bir şiir yazdım.
Sabırla beklerim seni,
aynı o ilk gün ki gibi
benim gönlümü mest eden
küçük Münirem'in sevgisi.
Haykırmak istiyorum dağa, taşa
sana olan sevdamı, özlemimi...
Senin için kalbime kilit vurduğum dan beri
ayıramaz kimse ruhumdan seni.
büyüdü aşkımızın meyvesi
uzadı bir çınar gibi
o da senin özleminde
elbet kavuşacağımız günü bekledi.
Sena ulubaş