İlk cümlesi takip ettiğim bir hesapta karşıma cikmisti.. " gregor samsa kabuslarla dolu bir gecenim sabahina gözlerini açtığında ,kendini dev bir böceğe dönüşmüş olarak buldu" bu cümle ile ilgimi çeken kitap aslında anlatmak istediğini çok zekice ortaya dökmüş ve herkesin kendini bazı dönemlerde böyle hissetmesi ile okuyanlari icine çekmiş benim gibi.. okumadan önce kitap hakkında bilgi edinin derim.