Seni ararken kendimi, kaybetmekten yoruldum
Bulduğumu zannettiğimde, kendimden ayrı düştüm
Bu garip bir veda olacak, çünkü aslında hep içimdesin
Ne kadar uzağa gitsem de, gittiğim her yerde benimlesin
🎶youtu.be/QfrWUETFnVs🎶
Nasıl ki aydınlatamıyorsa ayışığı şafağı
Nasıl ki gündüzün sözü geçmiyorsa geceye
Ve insanın gerçek kimliğini düşürüyorsa ayrılık
Senden gidişimin ilk günü bu
Ne olur beni unutacak kadar anımsa
.