1K...
2005 yılında;
Sebebini, üyesi olduğumu, geçen bir kaç gün önceye kadar hiç bilmediğim, sosyal ortam...
Burada yapmış olduğum, kısa incelemeler sonucu, hemen siparişini verdiğim ve şuan kolumun altında duran 3 kitap;
1) Fabrika Ayarı
2) Dervişin Yolu 2 ( Her Gece Bir Dua)
3) Dervişin Teselli Koleksiyonu...
Umarım ki yolun yarısına yaklaştığım ortalı yaşlarda, benim için, yeni bir ufuk olur...