Kurgusu profosyonel olabilir, kimilerinin gözünde.
Anlayamadıkları şu ki; Yaşamayan Ne Bilsin...
3 günde bitirdim.
Hep bir eksiklik vardı.
Cümleler hissiz bilinçsizce.
Dedim ya ; Yaşamayan Ne Bilsin.
Ayağı kırılanı, ayağı kırılmış anlar.
Ama şu doğru; Her trajedi dolu bu yaşamlarda, bir Ali muhakkak vardır.
Girmek kolay, çıkmak zordur.
Çıktığında, normale alışmak daha zordur.
Mantık için bitmez o yollar.
Yüreğe düşmüş bir sevgi tohumu gerektirir...