Bütün yıl koyunların peşinde pis kokan yerlerde dolan dur ama o sporcu tip, beyaz spor ayakkabılarıyla stadyumun etrafında koşsun ya da gol atsın, hem kendi memnun olsun hem de stadyumdaki insanlar mutluluktan havalara uçsunlar ve o hızlı koşucuya şan, şöhret kazandırsınlar, gazetelerde, her yerde onun hakkında yazılar yazılsın. Oysa sabahtan akşama kadar, tatil yapmadan kamburu çıkıncaya kadar çalışan insanların karnı zar zor doysun. Adalet mi bu?!