Anna'nın kardeşi kate'in yaşaması için tasarlanmış özel bir çocuk oluşu ve kate'in lösemi hastalığında yaşadığı zorluklar... Aile içindeki tüm karakterlerin hissettiklerini okurken ben olsaydım sorusu sık sık aklınıza gelecek.Hele ki Anna'nın kaleminden okuduğunuz satırlarda ben kolay kolay ağlamam desenizde sizi ağlatacak derinlikte.Ah sonu,içime satır satır işleyen ve gözyaşları ile kapağı kapatıp öylece kalakaldığım kitabı sizlere Şiddetle tavsiye ederim