Alone...

Alone...
@Senn77
....~ Gitti mi büyük gidiceksin, Ayrılık bile senle gurur duyacak...~
💔 kırık kalp koyun 🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍bunlardan gelicekmi bakalım 💕💞💌💘eğer bunları koyarsa yeni aşk oluvak veya sevgililer
Anket
Beyzaa isimli okura yanıt verildi
Alone...
:/
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
DC? HADİYA BENİ KIRMA NE OLUR OYNAYALIM LÜTFENNNNNNNNNNNNNNNNN SIKILIYOM ÇÜNKÜÜÜ HADİ OYNAYALIM 😊😊
Alone...
D
Hesabi siliom özür dilerim herkesten bb
Alone...
Kendinize iyi bakın bu son..