Alone...

Alone...
@Senn77
....~ Gitti mi büyük gidiceksin, Ayrılık bile senle gurur duyacak...~
Hesabi siliom özür dilerim herkesten bb
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kim olduğumu unuttum 🍃🍂...
Konuşmak isteyen var mığğ???
Hayat
O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter.❤🌼😘 @sanane77