Kinyas ve Kayrada 250. sayfadayım , kalbim atıyormu ? canımmı acıyor ? yoksa korkuyormuyum ? uykusuzluk insana kendini unuttururmu ? canileştirirmi ? Biraz ara vermeyi düşünüyorum ama yapamıyorum. çok fazla etkilendim. Nerdeyse Rabbimden onlar için af dileyeceğim ; akıl vermesini isteyeceğim. Kimsenin karşışına böyle insanlari çıkarma Allahım diye dua ederken buluyorum kendimi . Sizce normalmi ? Yoksa ben mi anormalleştim Kinyas ve Kayrayla :)