Lisedeyken okumuştum, karakteekerlerin adını hatırlamıyorum ama Antepte baraj yapımından dolayı ayrılan iki ailenin aşık çocuklarından bahsediyor, bir türlü denk gelemeyişleri, göçün yarattığı tahribatlardan ve köyden kente geçişin insanların hayatları üzerinde ki etkisinden... Neden mi şimdi aklıma geldi, tıpkı bu kitaptaki gibi derin duygulara kapıldığım bir dönemdeyim, öyle yoğun hissediyorum ki her duygumu sanırsın yeniden on altı yaşına dönmüş gibiyim...
Henüz bitirmedim ama beni çok acıklı bir hikâye bekliyor o kesin... Bitirince yine yorum yapmaya gelicem. Ancak o kadar derin bir etkisi var ki her sayfası ayrı güzel... Kesinlikle tavsiye ediyorum.
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma