İnsan,içinde birine yer ayırıp yüreğini onunla genişlettiği zaman yokluğu da kocaman bir boşluk oluşturuyordu...içinde daha önce sevdiği için çoğalttığı,o kişiye bağladığı enerjiyi,sonrasında nereye akıtacağını bilemez halde şaşkına dönüyordu.Başka bir kimseye ,başka bir amaca akıtamadığı,bağlayamadığı zamanlarda o enerji insanın içini daha çok acıtıyordu
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hissettiklerini yönetemiyordu.İçindeki enerjinin yüceliği karşısında şaşkına dönmüştü.Sanki elinde bir meşale vardı ve bu meşaleyi her yüreğe dokundurup orayı ateşlemeliydi.