"Birşey unutmusum gibi geliyor".
Gidenlere hep öyle gelir;Birşey unutmuşlar gibi.Oysa zaten birşey unutmak için gider insan.Giderken birşey unutmak sorun değil,insan çok daha büyük birseyi unutmak için gider.Geride kalanların ne anlamı olabilir ki?
Onun çok sevdiği bir yazarı getirebilirsem beni de çok sever.Kafamdaki mesele bundan ibaretti.Bu kadar anlaşılır ve çocuksu birşey;birine çok istediği bir şeyi verirsen çok sevinir ve seni de sever.