Serap kaba

"Hayatın degeri uzun yaşanmasında değil, iyi yaşanmasındadir."
Sayfa 314·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızlığımız bizim kendi içimize bakmamız demek olmalı. Bunu insanlar arasında da yapabiliriz.Yoksa nereye gidersek gidelim sorunlarımızı da oraya götürmüş olmaktan başka bir iş yapamayız..
Sayfa 147·Kitabı okudu
" İssız yerlerde kendin için bir âlem ol: Tibullus
" Kase temiz değilse içine koyduğun her sey ekşir." Horatius
İyilikler insana,karşılığını verebileceğini sandığı sürece hoş gelir.Bu ölçüyü aştılar mı onları minnetle değil kinle karşılariz...
Sayfa 43·Kitabı okudu