Serap aydn

Serap aydn
@Serap_aydn
Bir kapının eşiğinden geçtiğimiz anda her şeyi geride bırakabilseydik keşke. Kapıyı ardımızdan kilitlediğimiz anda bütün kötülükler ve uğursuzluklar dışarıda kalabilseydi ne güzel olurdu. İnsan her kapıya böylesi bir umutla elini uzatır ama unuttuğu bir şey var, o karanlık, vücudunun her bir hücresine ve ruhuna sirayet etmiştir bir kere.
Sayfa 115·Kitabı okudu
1000k
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yol yorar insanı. Yolun yorgunluğuyla aşkın yorgunluğu asla geçmez.
Sayfa 114·Kitabı okudu
1000k
İnsanın karmaşık ve karanlık bir tabiatı var. Habil'le Kabil'den itibaren günahları gömmeyi öğrendik.
Sayfa 110·Kitabı okudu
1000k
Garibanlar kendi sözünü söylemek için gariban kulağı arar. Güvenmediğine söylemesinin ne faydası var?
Sayfa 80·Kitabı okudu
1000k