İnsan yaşayabilecekken yaşamadığı anıları hayallerinde tekrar tekrar canlandırıyor. Her baktığında tanıdık hissi arıyor. Göremedikçe daha da büyüyor gönlünde her şey.
“ İçimde çok büyük yanmaklar var Allah’ım. Sonuca erdirmeye gücümün yetmediği vuslatlar var ki onlar sana çok kolaydır. Sen kalp ikilik istemezsin bilirim. İçimdeki bu hasret korunu canımı acıtmayacağım bir yere götürmeme yardım et.Senin takdirin benim hasretinden büyüktür .Senin o yüceliğine sığınıyorum tüm aczimle.