Serap

Serap
@Serappy
"Dünya bir bütün, ben dışındayım."
Türk Dili ve Edebiyatı 3/4
KAÜ
54 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Ne yaparsam yapayım bir insana derdimi doğrudan an­latamıyordum.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
"Top­lum dedikleri bireyden ibaret değil midir?"
Alıntı
Şefkatim o kadar derindi ki bazen kendimi ona sessiz bir hayranlık duyarken yakalardım.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Alıntı
Görünürde her zaman gülümsüyor olsam da içeride çaresiz bir mücadeleyle debeleniyordum.
Alıntı
Buna nasıl tahammül ediyorlar? Her günü pes etmeden, umutsuzluğa kapılmadan, intihar etmeden, hatta siyaset tartışmaya devam ederek nasıl at­latıyorlar?
Sayfa 14·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam