📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şu an çok soğuk…
Belki yarın,
Belki yarın balık tutar,
Balıklar gibi dere kenarında ayaklarımızı çırparız..
Çok soğuk şimdi…
Şafak sökmeden,
Yüreğimdeki alev sönmeden,
Gitmeliyim…
Rüveyda’nın Cem’e şiiri;
Bir seni, bir tek seni görünce açıyor yüzümde çiçekler.
Ah sen!
Esip esip geçerken önümden sevgini ta yüreğimde hissettim!
Kalbime dokunursan yanar mıyım!
Sebepsiz yere değil bu atışlar!
Bir gözlerin var, bana bakan gözlerin…
Ben en çok bana bakan gözlerini sevdim.