Sesi kahır içinde. Aynı zamanda derin bir boş vermişlik var. Bu hayatta hiçbir şeye şaşırmaması gerektiğini, sadece başkalarının değil kendi yaptığı kötülüklerle de öğrenmiş bir adamın kalenderliğiyle ağırlaşıyor sesi.
Bazı insanlar bize iyi gelir; gülüşleri dünyamızı aydınlatır, sesleri içimizi ısıtır, bakışları yaşama sevinci verir. Bazı insanlar şifadır Nevzat Bey.